Veelgestelde vragen

Kan ik een artikel terugzenden?

Jazeker!  Het zou voor ons niet leuk zijn te weten dat u niet tevreden bent over uw aankoop.
Er zijn echter wel een paar spelregels waar we ons moeten aan houden:
U hebt 10 werkdagen de tijd om de omruiling of terugbetaling aan te vragen van elk artikel dat u niet bevalt.
De door u reeds betaalde transportkosten van uw pakje blijven verschuldigd, zelfs als u uw bestelling geheel of gedeeltelijk terugstuurt.  U mag een eventueel gratis geschenk evenwel behouden.
De aanvraag dient schriftelijk te gebeuren, na goedkeuring mogen de goederen geretourneerd worden.

Belangrijke opmerkingen :
Het artikel dient in originele toestand te worden verpakt in de originele en onbeschadigde verzenddoos met de originele etiketten. De artikelen dienen samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzing en factuur of aankoopbewijs te worden teruggezonden.
De transportkosten met betrekking tot de terugzending worden gedragen door de aanvrager.  Het omgeruilde artikel wordt dan op onze kosten terug verstuurd.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:

  • gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen alsook gedragen kleding
  • artikelen waarvan het etiket is verwijderd
  • artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt (bedrukt, geborduurd, special-made,…)
  • artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
  • Thermisch ondergoed
  • Artikelen beschadigd door nalatigheid, verkeerd gebruik of hersteld door derden of uzelf.
  • Artikelen teruggezonden in deze staat blijven bij Stemico bvba ter beschikking van de koper die ze moet betalen

wij zorgen voor de gratis verzending binnen België, naar Nederland, enz. Eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant. De transportkosten voor een tweede aanlevering / omruiling nemen wij dan opnieuw op ons.

Ben je geholpen met dit antwoord?

Naar het FAQ overzicht