Veelgestelde vragen

Hoe of via wie wordt er geleverd?

Standaard leveren wij via koerierdienst GLS.  De zendingen vertrekken meestal in de voormiddag voor levering de dag nadien.  Op het moment dat uw pakket verzendklaar gemaakt werd, ontvangt u een email met tracking nummer zodat u het pakket zelf kunt volgen.

Opgelet, pas vanaf het moment dat uw pakket bij ons vertrokken is, zult u het pakket kunnen traceren.

Wij kunnen geen vaste uren vragen voor de levering.  In de mail van GLS wordt meestal wel gemeld binnen welke tijdspanne GLS gewoonlijk levert in uw regio.  Als u twijfelt of u zelf thuis zult zijn op het moment van de levering, dan geeft u best een alternatief leveradres op, bijvoorbeeld op het werk, bij de buren, familie of vrienden, ...

Goederen die bij ons op voorraad zijn (complete bestelling), worden binnen de 24h. verzendklaar gemaakt. Voor orders waarbij er een stockbreuk is, worden de ontbrekende goederen zo snel mogelijk doorbesteld. Wij streven daarbij naar een leveringstermijn van 5 werkdagen. Mocht dit niet haalbaar blijken, om welke reden dan ook, dan sturen wij een email met de verwachte leveringsdatum. 

Naar het FAQ overzicht